Skip to content

4kids&friends confia a Social Mirror seva estratègia d’email-màrqueting

4kids&friends, el portal de venda de joguines de les marques: Haba, Spiegelburg, Sylvania Families, Seedling, Monchhichi, contracta a Social Mirror per a la definició de la seva estratègia d’email-màrqueting.

L’email-màrqueting és una de les eines més directes que hi ha a l’hora de comunicar-nos amb el target que ens interessa, ja que va directament a la safata d’entrada del correu dels nostres clients potencials. Per aquesta raó, s’ha de tenir en compte la periodicitat amb la qual enviarem la informació i és molt important que la informació que enviem sigui de l’interès dels nostres lectors.

Tenint present aquests 2 aspectes i realitzant algunes altres accions conjuntes per altres plataformes, aconseguirem que la nostra llista de subscriptors incrementi i així tinguem més opcions d’aconseguir els nostres objectius de venda.

Un altre aspecte fonamental és la possibilitat que ofereixen aquest tipus d’eines d’analitzar com actuen els receptors dels nostres enviaments, ja sigui tenint en compte si obren el correu, si un cop obert el correu es dirigeixen a la secció que ens interessa del nostre web etc., aquesta informació ens permetrà que un cop tinguem una mica d’històric, puguem reorientar les diferents accions que haguem plantejat per així anar-millorant dia rere dia.

El projecte per 4kids&friends consisteix en:

  • Realitzar una reunió amb els responsables de 4kids&friends per conèixer els seus objectius de negoci.
  • Un cop coneguts aquests objectius i analitzats els diferents públics als quals s’adrecen, segmentar els diferents contactes.
  • Confeccionar diferents newsletters, amb l’objectiu de ser enviades cadascuna d’elles als diferents receptors (clients i clients potencials) que considerem que estaran interessats en la informació que els enviem.
  • Social Mirror redacta els continguts necessaris per a cadascuna de les diferents newsletter i les envia als responsables de 4kids&friends per a la seva validació.
  • Es realitza l’enviament i de forma mensual s’analitzen els resultats comparant-los amb el període anterior.

Un altre aspecte que també s’ha de tenir en compte són les dades que ens ofereix el mateix e-commerce, ja que amb els pluggins adequats ens permetrà conèixer quin producte ha generat majors ingressos, qui ha comprat uns productes concrets, quan ha realitzat l’última compra etc.,

Si analitzem les dades que ens ofereix l’e-commerce i traiem conclusions, posteriorment podrem dirigir les accions de email-màrqueting per aconseguir incrementar els ingressos, fins al punt de per exemple, enviar informació concreta o una promoció sobre un producte, el qual és complementari d’un altre producte que ha comprat amb anterioritat.

Esperem que aquesta estratègia i accions permetin a 4kids&friends incrementar el nombre de venda de productes i els seus respectius ingressos.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *