Blog

Descubre cómo incrementar visitas y ventas en tu eCommerce

5 avantatges de la publicitat online respecte de la tradicional

by Xènia Porcel on 15 febrer, 2017 No comments

Si tens una botiga online o una pàgina web i necessites incrementar les visites en poc temps, la publicitat online és una de les millors formes d’aconseguir-ho.

Existeixen altres tècniques perquè el teu eCommerce o web tingui més visitants sense haver d’invertir diners en publicitat però en la majoria dels casos es tracta de tàctiques de màrqueting que requerixen temps, així que si el que busques són resultats en pocs dies, no et serviran.

El SEO és una bona manera d’aconseguir visites de qualitat però normlament no dóna resultats fins a 3 o 4 mesos després d’haver optimitzat correctament el web o botiga online.

I les xarxes socials també són una molt bona font de tràfic, però en aquest cas cal que siguis constant en la publicació de contingut i que facis créixer una comunitat fidel al teu voltant.

Per això quan algú em diu que vol incrementar JA les visites al seu web o eCommerce la meva recomanació és: invertir en publicitat online.

 

Principals avantatges de la publicidad online

Des del meu punt de vista, la publicitat online té moltes avantatges respecte a la publicitat en mitjans de comunicació tradicionals (premsa escrita, ràdio, televisió …), a continuació te’n detallo algunes:

Barrera d’entrada baixa

Fer una campanya en mitjans tradicionals està a l’abast només d’algunes empreses amb pressupostos de màrqueting força elevats. En canvi, la publicitat online està a l’abast de totes les butxaques ja que pots llançar una campanya publicitària per pocs euros, així que és apte per a empreses de tot tipus.

Inversió assequible

No cal que facis una gran inversió econòmica en publicitat online per aconseguir resultats, amb poc pressupost pots aconseguir un abast importante. A més pots anar modelant i ajustant el pressupost en funció dels resultats que vas obtenint, així que no has d’esperar fins al final de la campanya per veure si has invertit bé el teu pressupost.

Múltiples formats

Una de les coses més interessants de la publicitat online és la seva gran oferta de formats: pots fer anuncis en text, anuncis gràfics, anuncis dinàmics, anuncis en format vídeo, anuncis de contingut patrocinat en blocs o xarxes socials, etc. D’aquesta forma s’aconsegueixen majors resultats ja que la publicitat és de més qualitat per a l’internauta.

Segmentació molt afinada

Les plataformes publicitàries online disposen de molta informació dels usuaris i això permet que puguis dirigir la teva campanya cap a un públic target molt determinat, cosa que no succeeix en els mitjans tradicionals que es dirigeixen a un públic molt ampli. Per exemple, si tens una botiga online de roba ecològica per a nadons, podries fer un anunci a Facebook que només vegin les dones d’entre 25-35 anys interessades en la criança natural i els productes eco.

Analítica i resultats

Aquest és un altre dels punts forts de la publicitat online, et permet saber exactament on has invertit cada cèntim i com s’ha utilitzat. Així, pots saber quantes persones han vist el teu anunci i on, si han fet clic i han visitat el teu web, per on s’han mogut dins el web i quins han estat els anuncis que t’han reportat més vendes, per exemple.

Crec que aquesta llista són motius suficients per invertir en publicitat online si tens un eCommerce o pàgina web.

Recorda, a més, que hi ha molts tipus de publicitat online i que segons quin sigui el teu objectiu de negoci et poden interessar més uns o altres, en aquesta entrada “Què és la publicitat online i quina t’interessa més?” t’ho expliquem.

Si vols que t’ajudem a aconseguir visites gestionant les teves campanyes de publicitat online o si necessites assessorament per aconseguir més resultats en el teu eCommerce, ja saps que pots contactar amb nosaltres sense cap compromís, estarem encantats de saber més sobre el teu projecte!

Xènia Porcel

Tengo 12 años de experiencia en el sector de la comunicación y desde 2011 gestiono proyectos de comunicación y marketing en mi propia empresa, Social Mirror. He estudiado Comunicación Audiovisual (UPF) y Gestión Cultural (UOC) y sigo aprendiendo cada día sobre marketing, storytelling, creatividad…

Xènia Porcel5 avantatges de la publicitat online respecte de la tradicional

Related Posts

Take a look at these posts