Skip to content

El meu eCommerce no ven, què faig?

mi-ecommerce-no-vende-que-hacer

He obert un eCommerce fa 1 mes, 2 mesos, 6 mesos o 2 anys i no aconsegueixo vendre. Què pot ser? ¿Internet realment funciona? Què he de fer per vendre?

Llegeix aquest post i tindràs les claus per aconseguir les vendes que no estàs tenint actualment.

Totes les opcions poden no ser adequades per a tots els negocis per això el millor és analitzar cada cas per separat i actuar de manera personalitzada, sinó seguirem per mal camí. El que li funciona a un eShop de mitjons no té perquè funcionar a un eShop de menjar.

Curt termini

Existeixen les solucions a curt i llarg termini, cadascuna amb els seus avantatges i inconvenients. Comencem amb les solucions a curt termini que ens aportaran resultats d’una manera més ràpida a canvi de diners. Si deixem d’invertir deixem de rebre visites.

SEM

La publicitat en línia és la primera de les solucions a aquesta crisi.

Amb una bona estratègia de publicitat online podrem captar els nostres primers clients. El primer de tot és triar en quin/s canal/s actuem (Display, Remarketing dinàmic, Google Shopping, Cerca) i crear una campanya enfocada al nostre públic objectiu.

Social Ads

La publicitat en xarxes socials pot ser una forma de captar clients potencials a un preu molt més assequible que les campanyes de SEM.

La idea és crear una o diverses campanyes a les xarxes socials per les quals es mou el nostre públic objectiu. No és el mateix vendre joguines per Internet que vendre trainings per a directius, per això l’elecció de les xarxes socials és molt important.

Llarg termini

El treball a llarg termini també té els seus avantatges i inconvenients com era d’esperar. L’inconvenient és que triga més a donar els seus fruits però a canvi el retorn és molt més gran amb visites de moltíssima qualitat “tot i que deixem d’invertir”.

SEO

El SEO és el posicionament en cercadors. Aquest punt és el més important per a un eCommerce o web. Si no ens posicionem a Google no sortirem en els resultats de cerca en les consultes referents al nostre negoci.

Gràcies a un treball mensual i continu de SEO podem arribar a les primeres posicions de Google i obtenir visites d’usuaris interessats en els nostres productes. Un cop la web ben posicionada només cal mantenir-la i millorar la quantitat i posició de les diferents keywords.

Bloc

El bloc ens costa hores de redacció i gestió però el retorn, si està ben treballat, és molt gran. Hem d’aprofitar el nostre blog per a crear material útil per al nostre target.

El millor és escriure articles de inbound màrqueting que ens serveixin per atreure visitants de qualitat. Posem un exemple: tinc un eShop de discos de vinil, escriuré sobre “els 10 millors discos de vinil de tots els temps”, “discos de vinil que van ser polèmics”, “les millors portades de discos de vinil”, “com mantenir els meus discos de vinil “i un llarg etc.

RRSS

Un bon treball en xarxes socials és indispensable per a un eCommerce avui dia. En aquest cas l’elecció de les xarxes socials també és important. Si tenim un eCommerce de videojocs treballarem per Facebook, Twitter i / o Instagram però si venem manualitats per a adults treballarem la nostra presència a Facebook, Instagram i Pinterest.

Amb aquests tips hauries de fer enlairar les vendes tant a curt com a llarg termini.

Et ve de gust vendre més? Posa’t en contacte amb nosaltres i ens encarregarem de la teva estratègia de màrqueting en línia.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *