Skip to content

Ajudem al centre comercial virtual Aunclic a millorar el seu posicionament a Google

Social Mirror hem estat l’empresa encarregada de realitzar un projecte de SEO per tal de millorar el posicionament del portal Aunclic en els resultats de cerques a Google.

El repte més important d’aquest projecte ha estat decidir per quines paraules clau interessava posicionar el portal, ja que es tracta d’un model de negoci bastant nou i això provoca que no hi hagi un elevat número de cerques en els cercadors. Un cop seleccionades les paraules clau, es va realitzar l’etiquetatge del portal i es van  confeccionar els continguts que ajudessin a aconseguir el posicionament desitjat.

El projecte ha tingut una durada total d’un parell de mesos, en els quals s’ha presentat als responsables d’Anunclic una comparativa de les diferents paraules clau que interessava més utilitzar, per tal de definir entre tots quines eren les paraules més adequades.

Un cop finalitzada aquesta fase del projecte, Social Mirror va presentar un document en el que  s’explicava com i de quina manera etiquetar el portal per tal d’optimitzar les paraules clau. Paral·lelament es van redactar els continguts que havien d’anar dins del portal per tal que els seus responsables els validessin, tenint smpre en compte el missatge comunicatiu que es volia transmetre.

Cal destacar que aquest projecte s’ha realitzat amb la col·laboració del departament d’informàtica d’Aunclic, que s’ha encarregat d’implementar en el portal totes les millores proposades per Social Mirror en el projecte de posicionament web, així com de publicar els continguts redactats.

Tot i la forta competència que hi ha en aquest sector, esperem que les millores aplicades ajudin a millorar el posicionament orgànic d’Aunclic en cercadors com Google.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *