Blog

Descubre cómo incrementar visitas y ventas en tu eCommerce

Com aprofitar les xarxes socials en una fira com el Cavatast

by Roger Villanueva on 27 setembre, 2012 No comments

Demà a la tarda oferim, conjuntament amb Appàtics, una sessió de formació dirigida als expositors del Cavatast amb el títol “Com aprofitar les xarxes socials en una fira com el Cavatast”.

L’objectiu és oferir-los recursos per a què puguin treure el màxim profit de les xarxes socials i de les aplicacions mòbils de cara a la seva presència en la Mostra de Caves i Gastronomia, Cavatast, que es realitza a Sant Sadurní d’Anoia el cap de setmana del 5, 6 i 7 d’octubre.

Social Mirror, com a empresa encarregada de gestionar els diferents perfils socials del Cavatast per segon any consecutiu, hem preparat per als expositors assistents una pràctica càpsula formativa amb idees i recursos que puguin portar a terme.

La xerrada “Com aprofitar les xarxes socials en una fira com el Cavatast” valorarà amb els assistents els diferents objectius a plantejar-se en xarxes socials, així com possibles accions a realitzar abans, durant i després de la fira per part dels expositors, sempre en línia amb els seus objectius de negoci i de màrketing.

A més de l’activitat en xarxes socials, el Cavatast estrena app

Per la seva banda, Blai Carda, d’Appàtics, presentarà en aquesta jornada l’app CavaTast, una aplicació per a smartphones, disponible de moment per a dispositius Apple, que conté tota la informació del Cavatast (expositors, activitats, horaris, etc).

Mitjançant la càmera del telèfon mòbil, l’app CavaTast també permet que l’usuari pugui escanejar el codi de barres de qualsevol dels productes exposats a la fira i accedir, d’una manera senzilla i ràpida, a tota la informació que des del propi celler es vulgui proporcionar del producte que s’estigui degustant en aquell moment, creant així una connexió directe entre el client i el celler. I també disposa d’un joc que permetrà als visitants del Cavatast demostrar les seves aptituds com a tastadors de caves mentre es diverteixen.

Roger Villanueva

Soy co-fundador de Social Mirror, donde realizamos proyectos de marketing y comunicación en entornos digitales para organizaciones y profesionales que quieran aprovechar todo este potencial para incrementar sus ventas, notoriedad o establecer una relación distinta con sus clientes.

Roger VillanuevaCom aprofitar les xarxes socials en una fira com el Cavatast

Related Posts

Take a look at these posts