Skip to content

Banys Santamaria ens confia el seu posicionament a Google

Banys Santamaria ha encarregat a Social Mirror redactar els continguts de la secció de novetats i promocions del nou web amb l’objectiu de millorar el seu posicionament a Google, així com d’informar al seu públic potencial de les diferents novetats i descomptes que realitzen en alguns productes.

Donat que Banys Santamaria és un comerç de barri en el que es poden trobar diferents productes per reformes de la llar, l’objectiu era aconseguir posicionar els continguts del web per aquelles cerques que realitzen el seus clients potencials, tenint en compte la proximitat geogràfica a l’establiment.

En primer lloc, Banys Santamaria ens va comunicar quins dels productes que comercialitzen els interessava més promocionar. Un cop seleccionats, es va passar a realitzar un estudi comparatiu amb les paraules que tenien més oportunitats de posicionar-se correctament i els objectius definits.

Finalitzada aquesta fase, es va presentar l’estudi als responsables de Banys Santamaria per tal que donessin la seva confirmació, es decidissin les paraules claus, i Social Mirror iniciés la redacció dels continguts necessaris a publicar, així com realitzar l’etiquetatge corresponent dins del web, per tal d’ajudar al seu posicionament.

El projecte ha tingut una durada total de 3 mesos tenint en compte l’aturada de les vacances d’estiu i s’espera que a mesura que el web adquireixi més antiguitat, número de visites i actualitzacions de continguts, el seu posicionament natural en cercadors com Google vagi millorant.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *