Blog

Descubre cómo incrementar visitas y ventas en tu eCommerce

Barcelona between Cellars, un projecte enoturístic de Social Mirror

by Roger Villanueva on 26 gener, 2013 No comments

Barcelona between Cellars és un projecte promogut per Núria Artiaga, enginyera tècnica agrícola i enòloga i els co-directors de l’empresa de marketing i comunicació Social Mirror, Xènia Porcel i Roger Villanueva.

L’objectiu de Barcelona between Cellars no és altre que publicar diferents experiències relacionades amb el món del vi i del cava, tant de visites improvisades com organitzades per empreses del sector, de restaurants i bars que donen un tracte preferent al món de l’enologia, així com d’activitats de descoberta o de turisme.

Per tal que tingui la màxima notorietat, des de Social Mirror el primer que hem fet ha estat realitzar un projecte per a l’òptim posicionament en cercadors.

Posicionament en cercadors

La tasca principal que hem realitzat ha estat fer un estudi sobre les cerques més utilitzades respecte a vins, caves, cellers, enoturisme etc., en diferents idiomes i en diferents països.

Un cop hem identificat les cerques més populars s’ha realitzat un anàlisi de la competència, per posteriorment definir l’estructura del bloc que ajudi al seu posicionament. En el futur, caldrà tenir en compte les paraules clau més populars en la redacció de nous continguts per tal de mantenir el posicionament desitjat, però sempre tenint en compte que els continguts publicats siguin d’interès per als visitants.

Disseny i construcció del bloc Barcelona between Cellars

Pel que fa al disseny, hem intentat que sigui un bloc fàcil i intuitiu per al visitant, donant-li importància als continguts i les fotografies. La construcció del bloc s’ha fet tenint en compte la facilitat d’ús alhora de mantenir-lo actualitzat per persones sense coneixements informàtics.

Difusió i promoció

Un parell de dies abans del llançament del bloc, es va donar d’alta una pàgina de Facebook, un compte de Twitter i una pàgina a Google+, per tal de difondre i donar a conèixer l’existència del bloc, així com aconseguir certa fidelització en les visites.

També està previst l’enviament d’una newsletter mensual per al públic interessat en rebre les noves publicacions de forma periòdica i la creació d’un canal de YouTube quan es disposi de material audiovisual propi.

El projecte de Barcelona between Cellars ha tingut una durada aproximada de 2 mesos i esperem que s’acabi convertint en un espai on compartir experiències relacionades amb l’enoturisme a Catalunya.

Share this post:

Roger Villanueva

Soy co-fundador de Social Mirror, donde realizamos proyectos de marketing y comunicación en entornos digitales para organizaciones y profesionales que quieran aprovechar todo este potencial para incrementar sus ventas, notoriedad o establecer una relación distinta con sus clientes.

Roger VillanuevaBarcelona between Cellars, un projecte enoturístic de Social Mirror