Skip to content

Cas d’èxit: Joieria Rosich

Cas d’èxit: Joieria Rosich

Joieria Rosich fundada el 1967, és una joieria ubicada al centre d’Igualada en la que la qualitat, la innovació i la diferenciació de les seves peces han estat els valors de Rosich des dels seus inicis.

Rosich estaba interessada en millorar l’experiència d’usuari en la seva botiga en línia, el seu disseny, així com incrementar el nombre de visites han estat els valors de Rosich des dels seus inicis.

El projecte de Social Mirror consisteix en:

• Dissenyar i construir una nova botiga en línia utilitzant la plataforma Prestashop aprofitant el backoffice del que ja disposava Joieria Rosich. El que va permetre realitzar un projecte més econòmic, amb un període de temps menor i havent de realitzar menys feina l’equip de Joieria Rosich.

• Integrar el seu sistema de gestió de la botiga en línea (desenvolupament a mida) amb la plataforma eCommerce, perquè el seu catàleg de productes, imports, estocs, etc., estiguessin actualitzant en els dos sistemes i permetre una gestió més eficient i una disminució de possibles errors.

• Creació d’una campanya de Google analytics per a l’increment de la notorietat de la marca entre els seus clients potencials.

El projecte va tenir una durada d’entre 3 i 4 mesos i els resultats obtinguts transcorreguts 2 mesos des de la finalització del projecte van ser:

• Increment de les vendes atès que la botiga en línia va ser coneguda per un grup més gran de clients potencials.

• Un procés de compra més fàcil i adaptat a les noves tendències de compra en les quals la compra per mòbil suposa un important creixement comparat amb anys anteriors.

• Una gestió del negoci més eficient, disminució d’errors i millores en la seva operativa diària, atès que un producte publicat en el seu sistema implica la publicació automàtica a la seva botiga en línia, un millor control d’estocs atès que l’inventari es manté actualitzat independentment que la venda es realitzi des de la seva tpv a la seva botiga física o la botiga en línia, així com una visió més completa i més informació del client i client potencial.