Skip to content

Cas d’èxit: Òpera Joies

Cas d’èxit: Òpera Joies

Òpera Joies va ser fundada el 2001, per Samuel i Noemí Martínez Saavedra, l’objectiu era vincular l’artesania i el disseny en la joia oferint uns productes únics i diferencials als seus clients. L’objectiu d’Òpera Joies era obrir un nou punt de venta als seus clients i clients potencials per oferir-los la possibilitat d’adquirir els seus dissenys no només als clients que per proximitat coneixen la seva botiga física, sinó a tota la península.

El projecte de Social Mirror va consistir en:

  • Dissenyar i construir una nova botiga online utilitzant la plataforma WordPress amb el mòdul WooCommerce.
  • Disseny i creació d’una newsletter.
  • Creació de diferents campanyes a Facebook i Instagram per incrementar la notorietat dels seus productes a possibles clients potencials dins de la península, Japó i Alemanya.

Els resultats que es van obtenir un cop finalitzats el projecte van ser:

  • Disposar d’una botiga física la qual ens permet l’actualització dels productes, continguts, imports, etc, per part dels mateixos responsables d’Òpera Joies.
  • Una newsletter que s’envia de forma periòdica perquè tots els seus subscriptors puguin conèixer de primera mà els nous productes i promocions.
  • Un coneixement de la marca per part dels seus clients potencials fora del radi d’influència de la seva botiga física.