Blog

Descubre cómo incrementar visitas y ventas en tu eCommerce

Cavatast 2011, a les xarxes socials de la mà de Social Mirror

by Roger Villanueva on 3 octubre, 2011 No comments

Social Mirror, empresa de marketing i comunicació en social media, ha estat l’encarregada de dissenyar i implementar l’estratègia de comunicació a les xarxes socials de la XV Mostra de Caves i Gastronomia, Cavatast 2011.

Aquesta és la única fira dedicada exclusivament al món del cava i en l’edició 2011 ha incorporat diverses novetats per consolidar-se com a esdeveniment enogastronòmic de referència. Una d’elles ha estat l’entrada a les xarxes socials, per tal de donar més informació i difusió sobre l’esdeveniment i obrir noves vies de comunicació amb els visitants, apostant per la comunicació bidireccional des d’un mes abans de la realització de la mostra.

L’entrada a les xarxes socials de la XV Mostra de Caves i Gastronomia representa la primera acció en social media del Patronat de Turisme de Sant Sadurní d’Anoia, organisme encarregat de dinamitzar els actius turístics de la capital del cava i que, fins al moment, no havia fet el pas d’incorporar-se a les accions de difusió i comunicació pròpies de les xarxes socials.

El Cavatast 2011 a les xarxes socials

En col·laboració amb el Patronat de Turisme de Sant Sadurní d’Anoia, institució organitzadora de la fira, Social Mirror ha posat en marxa el bloc de l’esdeveniment (www.cavatast.cat/bloc), un espai per conèixer de ben aprop què és i com funciona la fira, amb informació sobre activitats, novetats, expositors, etc. El Cavatast 2011 també disposa d’una Pàgina oficial a Facebook (www.facebook.com/cavatast), en la qual es comparteix informació sobre la fira i es conversa amb els usuaris i usuàries de la plataforma sobre el propi esdeveniment i el món del cava; i d’un compte a Twitter (@cavatast), des del qual es dóna informació i recomanacions sobre cava, gastronomia i enoturisme.

L’estratègia de comunicació 2.0 del Cavatast 2011 es complementarà amb accions i concursos en diferents plataformes socials com Facebook i Foursquare durant el cap de setmana de realització de la mostra, que es portarà a terme el cap de setmana del 7, 8 i 9 d’octubre de 2011, així com amb el web www.cavatast.cat.

Roger Villanueva

Soy co-fundador de Social Mirror, donde realizamos proyectos de marketing y comunicación en entornos digitales para organizaciones y profesionales que quieran aprovechar todo este potencial para incrementar sus ventas, notoriedad o establecer una relación distinta con sus clientes.

Roger VillanuevaCavatast 2011, a les xarxes socials de la mà de Social Mirror

Related Posts

Take a look at these posts