Blog

Descubre cómo incrementar visitas y ventas en tu eCommerce

El dependent d’un negoci online

by Roger Villanueva on 11 febrer, 2015 No comments

Des de Social Mirror ajudem a persones a aconseguir més vendes amb el seu negoci online, però abans d’això tot comença més o menys així:

Contacta amb nosaltres una persona que ha llançat la seva botiga online que ens comenta que no aconsegueix els ingressos que esperava i ens pregunta què pot fer.

Un cop iniciem la reunió ens adonem que tot i que saben que una botiga física s’ha de tenir oberta 5 o 6 dies a la setmana, endreçada, amb una bona ubicació i personal eficient per atendre els clients, pensen que muntar una botiga online no requereix del mateix. Pel que en els millors dels casos, dediquen 1 hora al dia a enviar els productes als seus clients i fer un “compartir” a la seva pàgina de Facebook.

Per nosaltres muntar un negoci online significa:

  • Pensar quin segment ocuparàs dins del mercat i com et diferenciaràs de la competència
  • Escollir l’eina tecnològica més adequada
  • Pensar com estructurar la informació pel teu client potencial
  • Fer un projecte de posicionament en cercadors
  • Realitzar accions de marketing i comunicació
  • Complir amb els compromisos que has adquirit amb el teu client
  • I per suposat, no descuidar-se del dependent

En l’actualitat el “dependent” d’una botiga online són eines que ens permeten saber quantes i quines persones han arribat a la nostra web, per quins productes s’han interessat, quins han comprat, quins continguts han llegit, etc.

Un cop tens aquesta informació, pots de forma automàtica mitjançant l’enviament d’emails realitzar les accions comercials que faria el “dependent” de la botiga física com: oferir a aquestes persones concretes productes complementaris als que ha comprat, ampliar la informació del producte pel que s’han interessat, premiar als clients més fidels o que recomanen a altres clients la nostra botiga, etc.

Així doncs abans d’iniciar un negoci online, pensa que com tot negoci, requerirà que li dediquis esforç, temps i certa inversió amb unes plataformes que t’ajudaran molt en la teva gestió diària.

Roger Villanueva

Soy co-fundador de Social Mirror, donde realizamos proyectos de marketing y comunicación en entornos digitales para organizaciones y profesionales que quieran aprovechar todo este potencial para incrementar sus ventas, notoriedad o establecer una relación distinta con sus clientes.

Roger VillanuevaEl dependent d’un negoci online

Related Posts

Take a look at these posts