Skip to content

El més interessant de la meva visita a l’eShow Barcelona

Fa uns dies es va celebrar a Barcelona la 8a edició de eShow, la major fira de negocis digitals del món hispà.

He de dir que em vaig emportar una grata sorpresa amb l’organització, els expositors i, sobretot, amb les persones que estaven en els estands, amb ganes d’oferir solucions i d’ajudar els visitants a aconseguir els seus objectius en el món digital. Cada edició és una mica millor que l’anterior! 🙂

eShow és una fira en la qual les persones que tenen un negoci online o volen potenciar-lo poden trobar-hi absolutament de tot: des de la logística d’un eCommerce, fins a eines d’email màrqueting, passant per comparadors de preu a nivell internacional i qualsevol altra cosa que se’t passi pel cap.

A mi em van resultar especialment interessants les següents:

Sequra

El lema de Sequra és “compra ara i paga després” i això és el que ofereix als compradors online: la possibilitat d’adquirir un producte a través d’una botiga online sense utilitzar targeta de crèdit o un altre mètode de pagament.

El client deixa les seves dades de contacte i una vegada que rep el producte a casa, Sequra li ofereix pagar per diferents mètodes: transferència bancària, targeta de crèdit o en una entitat bancària de forma presencial.

A més, també ofereix la possibilitat de pagar a terminis l’import del tiquet, la qual cosa facilita que el visitant de la botiga online adquireixi productes de més valor.

Segons les seves dades, la implantació d’aquest mètode de pagament suposa un increment de la tassa de conversió de fins el 40%, així que haurem de provar-lo!

E-goi

Em van parlar de E-goi com del “mailchimp europeu”però després de conèixer l’eina i les seves funcionalitats crec que el sobrenom no li fa justícia, ja que és molt més que “mailchimp”.

E-goi és una solució de marketing automation, aquesta paraula que ara està tan de moda, és a dir, ofereix una solució per automatitzar tasques de màrqueting com captar dades mitjançant un formulari de contacte, enviar campanyes de email, felicitar als teus clients en el seu aniversari, premiar aquells clients que comparteixen els teus newsletters en xarxes socials, etc.

A més no només és una eina d’email màrqueting sinó que també ofereix la possibilitat d’enviar SMS i missatges de veu.

Un altre dels seus punts forts és el preumolt més competitiu que Mailchimp (que en passar dels 2.000 subscriptors comença a ser realment car).

I a més té els servidors a la Unió Europea, amb el que pots estar tranquil ja que compleixes amb tots els requisits de l’Agència Espanyola de Protecció de Dades en relació a l’ús i emagatzematge de dades de caràcter personal.

L’eina ens ha agradat tant que ens hem fet Partners de la solució, així que si vols treure-li el màxim profit contacta amb nosaltres i t’ajudarem encantats.

Shopping Feed

Shopping Feed és una solució interessant si tens una botiga online i vols diversificar els llocs en què el teu catàleg de productes està disponible, especialment si tens pensat fer el salt a nivell internacional.

Imagina’t que vols posar els teus productes a la venda en marketplaces como Amazon, Fnac o Privalia i que t’interessa que els teus productes surtin a comparadors de preus como Kelkoo o Ciao.

Per aconseguir això has de crear el teu catàleg de productes en cada un d’aquests canals i gestionar la sincronització amb el catàleg de la teva  botiga online cada vegada que tinguis una entrada o sortida d’estocatge.

I a més hauràs de gestionar les comandes que es realitzin en cadascun d’aquests canals en cada plataforma en concret, amb la qual cosa acabaràs dedicant molt de temps a gestionar el backoffice de la botiga online que estarà “escampat” per diferents llocs.

Aquí és on Shopping Feed t’ofereix la possibilitat de centralitzar tota la informació en un únic lloc i no haver-te de preocupar d’anar d’un lloc a l’altre.

Es tracta d’una plataforma que gestiona el subministrament d’informació del feed de dades del catàleg de la teva botiga online cap als diferents canals que escullis i que s’integra perfectament amb els CMS més utilitzats (Prestashop, Magento …) perquè puguis gestionar les comandes directament des del backoffice de la teva tendasense haver de visitar el tauler de control del marketplace en el qual s’ha realitzat la comanda.

També ens hem fet Partners de la solució, així que si t’interessa portar el teu catàleg un pas més enllà, no dubtis en contacta amb nosaltres.

Això és el que ha donat de si l’e-Show d’aquest any, juntament amb algunes xerrades que també em van resultar interessants, ara a esperar la propera edició! 🙂