Skip to content

Ajudem a Cava Mestres en la difusió del seu nou cava i activitats enoturístiques

Social Mirror hem estat l’empresa encarregada de promocionar l’activitat enoturística “Llums i ombres de Coquet”, celebrada a Cava Mestres el cap de setmana del 24 i 25 de maig.

L’activitat, en la qual van participar unes 100 persones, consistia en una suggerent visita per la bodega, una exposició de làmpades de l’artista Pilar Pineda i la música en directe del violoncel·lista Edmon Bosch. Els participants també van degustar tres caves Mestres, mentre descobrien la història de la bodega i el procés d’elaboració artesanal dels seus productes.

Per altra banda, Social Mirror també hem ajudat a Cava Mestres en la difusió en els mitjans de comunicació del llançament del seu nou cava  MESTRES Coupage BLUE FIN, un cava brut reserva de 50 mesos de criança que està especialment pensat per ser maridat amb tonyina vermella salvatge.

L’Hotel W de Barcelona fou l’escenari de presentació del nou producte, que només es podrà trobar en restaurants, ja que per gaudir-ne amb tota la seva intensitat, ha de ser degustat conjuntament amb una proposta gastronòmica.

Les tasques de Social Mirror en les dues accions han consistit en la redacció de diferents notes de premsa, segons el perfil del periodista o mitjà de comunicació destinatari, així com l’enviament i el seguiment tant a premsa general com especialitzada. També hem realitzat diferents accions per tal que bloggers del sector es fessin ressó del llançament del nou producte i en parlessin en el seu bloc.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *