Blog

Descubre cómo incrementar visitas y ventas en tu eCommerce

Filtrant continguts (03)

by Xènia Porcel on 20 febrer, 2014 No comments

Avui a “Filtrant continguts” destaquem alguns articles sobre storytelling, disseny web i l’impacte de la tecnologia en els negocis.

Storytelling

storytellingEl poder que les històries tenen sobre els humans ve determinat per com funciona el nostre cervell i quins processos es posen en marxa quan escoltem una història.

Aquest article de Leo Widrich, fundador de Buffer, explica com el nostre cervell es torna més actiu amb les històries i com utilitzar el poder de l’storytelling en el nostre dia a dia: explicar històries en comptes de suggerir als altres què han de fer, escriure de forma més persuasiva, utilitzant històries pròpies o d’altres (citant-los, és clar), i sent breu i simple ja que les històries complicades són més difícils de recordar.

 

Disseny web

Vull compartir aquest article de HubSpot perquè destaca la importància del disseny web en relació amb els objectius de negoci de l’empresa, cosa que em sembla fonamental però que moltes vegades no es té en compte en els projectes de programació i disseny web.

Hi ha moltes persones que quan pensen en canviar el seu web o en fer-ne un de nou se centren massa en l’estètica i en la imatge, sense pensar en què un web ha d’ajudar a complir amb uns objectius de negoci concrets i que, per tant, el seu disseny ha d’estar al servei d’aquests.

L’article assenyala alguns casos en què hauries de plantejar-te redissenyar el teu web: si no aconsegueixes els resultats que busques, si els teus objectius han canviat, si no s’adapta als dispositius mòbils o si vols incorporar una millor estratègia de continguts, entre d’altres.

Estratègia de marketing

Destaquem aquesta infografia de Attwood Digital perquè conté algunes dades tecnològiques que tenen, o haurien de tenir, una important repercussió en les estratègies de negoci i de marketing d’empreses de tot tipus.

Com per exemple que la meitat dels consumidors utilitza dos o més dispositius en el seu procés de compra o que el 90% de les cerques realitzades en un dispositiu mòbil condueixen a una acció i la meitat a una compra.

tecnologia i negocis

Això és tot per avui, espero que la selecció de continguts t’hagi resultat interessant. I si vols, deixa els teus comentaris aquí sota!

Xènia Porcel

Tengo 12 años de experiencia en el sector de la comunicación y desde 2011 gestiono proyectos de comunicación y marketing en mi propia empresa, Social Mirror. He estudiado Comunicación Audiovisual (UPF) y Gestión Cultural (UOC) y sigo aprendiendo cada día sobre marketing, storytelling, creatividad…

Xènia PorcelFiltrant continguts (03)

Related Posts

Take a look at these posts