Blog

Descubre cómo incrementar visitas y ventas en tu eCommerce

Formació en xarxes socials al Centre Àgora per Social Mirror

by Roger Villanueva on 25 octubre, 2012 No comments

Aquesta setmana hem tingut l’oportunitat de participar com a ponents en la curs de formació en xarxes socials “Com treure partit d’internet i les xarxes socials” del Centre Àgora de Vilafranca del Penedès.

Es tractava d’un curs dirigit a persones emprenedores i a empreses interessades en millorar l’ús de les xarxes socials estructurat en quatre càpsules. Des de Social Mirror, ens hem encarregat de la darrera, que portava per títol “Adaptat i difon els teus productes i serveis a les xarxes socials”.

A la formació en xarxes socials van assistir una vintena de persones entre professionals liberals, responsables d’empreses i d’organitzacions empresarials i persones en situació d’atur.

Continguts de la formació en xarxes socials

Vam centrar la sessió en la importància de definir una estratègia digital que incorpori els objectius de negoci i els valors de l’empresa o organització per treure-li el màxim profit a les xarxes socials. Per això, vam oferir als participants els elements més rellevants que cal tenir en compte en el moment de dissenyar una estratègia digital i quins passos cal seguir per executar-la i implementar-la en les xarxes socials més adients per als seus objectius de negoci.

La durada de la formació en xarxes socials fou de 3 hores i vam realitzar també un exercici pràctic amb els assistents, per tal de portar a la pràctica i després posar en comú tots els coneixements adquirits.

Finalment, vam aprofitar la formació per explicar als assistents el concepte ZMOT (Zero Moment of Truth) de Google, els elements bàsics del màrketing de continguts i del posicionament en cercadors i la importància d’incorporar el format vídeo i l’email en les estratègies de màrqueting de les organitzacions.

Aquesta ha estat la primera sessió de formació en xarxes socials a càrrec de Social Mirror al Centre Àgora, a qui agraïm la seva confiança, així com la participació i interès de totes les persones assistents. En fem una valoració molt positiva i esperem que aviat puguem fer-ne alguna altra!

Roger Villanueva

Soy co-fundador de Social Mirror, donde realizamos proyectos de marketing y comunicación en entornos digitales para organizaciones y profesionales que quieran aprovechar todo este potencial para incrementar sus ventas, notoriedad o establecer una relación distinta con sus clientes.

Roger VillanuevaFormació en xarxes socials al Centre Àgora per Social Mirror

Related Posts

Take a look at these posts