Blog

Descubre cómo incrementar visitas y ventas en tu eCommerce

Joan Quintana Forns millora la reputació digital amb Social Mirror

by Roger Villanueva on 28 febrer, 2012 No comments

Joan Quintana Forns és psicòleg especialitzat en comportament i canvi organitzacional. Actualment és director del programa de Direcció Avançada de RRHH de ESADE, co-autor del llibre “Anticípate” i director de Coaching Relacional. En el passat fou durant 4 anys director de Desenvolupament i RRHH de “la Caixa”.

La diversitat de perfils professionals de Joan Quintana Forns es reflectia en la seva reputació digital, generant confusió a les persones que buscaven informació sobre ell a internet i que no coneixien en detall les seves aptituds i trajectòria. Per aquesta raó Joan Quintana Forns va contactar amb Social Mirror, amb l’objectiu d’endreçar i homogeneitzar la seva presència i reputació digital.

Social Mirror va realitzar diverses reunions i anàlisis sobre el missatge que Joan Quintana Forns volia transmetre a internet i va elaborar un Pla Estratègic de Comunicació per a la seva marca personal, un mapa conceptual dels diferents missatges a comunicar i un full de ruta amb les pautes i accions comunicatives a implementar.

Les accions 2.0 per Joan Quintana Forns

Un cop la estratègia de comunicació fou validada per ambdues parts, calia decidir quines de les accions que s’havien proposat es tiraven endavant i de quina forma les implantàvem i portàvem a terme.

La primera acció fou la creació d’un bloc personal, que actua com a nucli aglutinador de la presència online de Joan Quintana Forns i alhora, facilita el contacte amb els seus clients, tant actuals com potencials.

Posteriorment es va portar a terme l’actualització del seu perfil personal a Linkedin, així com als webs, blocs i plataformes en les quals es fa referència a la seva trajectòria professional.

Avui el bloc s’actualitza amb diferents continguts, segons la periodicitat establerta, per Joan Quintana Forns amb suport de Social Mirror. A curt termini, es planteja la incorporació d’una versió anglesa dels continguts, així com l’alta d’un compte personal a Twitter per tal de seguir reforçant el seu posicionament com a referent en la matèria.

Share this post:

Roger Villanueva

Soy co-fundador de Social Mirror, donde realizamos proyectos de marketing y comunicación en entornos digitales para organizaciones y profesionales que quieran aprovechar todo este potencial para incrementar sus ventas, notoriedad o establecer una relación distinta con sus clientes.

Roger VillanuevaJoan Quintana Forns millora la reputació digital amb Social Mirror