Blog

Descubre cómo incrementar visitas y ventas en tu eCommerce

Llancem el nostre propi ecommerce

by Xènia Porcel on 5 setembre, 2016 No comments

Portem molt de temps parlant amb clients sobre negocis online i veient les dificultats i oportunitats d’aquest sector, de manera que finalment ‘hem decidit llançar-nos a la piscina i muntar la nostra pròpia botiga online!

Òbviament esperem que amb el pas del temps doni els seus fruits, però bàsicament l’hem muntat per tenir el nostre propi banc de proves.

Tenir la nostra pròpia botiga online ens permetrà aplicar-hi tècniques de màrqueting digital per incrementar la conversió, accions que pensem que poden oferir-nos un major rendiment, provar noves solucions que es llancen al mercat, invertir en diferents plataformes publicitàriasetc.. I per descomptat analitzar els resultats que obtenim mitjançant la definició de diferents indicadors (KPI’s).

A més, en aquest procés també hem valorat i decidit quin proveïdor és millor per a enviar els nostres productes, quines mesures i models de caixes són millors, com ha de ser l’operativa logística, quin preu posar els productes, etc.

Experiències i coneixements que pensem que seran d’interès per a tots els nostres clients que es plantegen llançar una botiga online o que ja l’han llançat i potser no estan obtenint els resultats esperats.

Potser et preguntes…. quina tenda online?

Doncs es tracta de Somosdecoco.com, una botiga online de venda d’oli de coco i productes cosmètics elaborats amb oli de coco.

Web Somosdecoco

I per què una tenda online d’oli de coco?

Fa anys que ens dediquem al màrqueting i la comunicació i això ens porta a llegir de forma regular blogs i magazines anglosaxons, on vam detectar que hi havia un elevat nombre d’articles i anuncis sobre les bondats de l’oli de coco.

Ens va picar la curiositat i vam detectar l’interès que està generant l’oli de coco al mercat espanyol, el tipus de producte i les històries humanes que hi ha darrere d’ell (la majoria de fabricants el produeixen de forma ecològica en plantacions de comerç just en comunitats asiàtiques), així que ens hem embolicat la manta al cap i hem decidit plantejar-nos el projecte seriosament fins que aquest estiu l’hem llançat.

Esperem que li facis una ullada a www.somosdecoco.com i si t’interessa el tema de l’oli de coco,et recomanem que et subscriguis a la newsletter per rebre informació sobre aquest increïble producte i aconseguir un 5% de descompte en la teva primera compra.

Xènia Porcel

Tengo 12 años de experiencia en el sector de la comunicación y desde 2011 gestiono proyectos de comunicación y marketing en mi propia empresa, Social Mirror. He estudiado Comunicación Audiovisual (UPF) y Gestión Cultural (UOC) y sigo aprendiendo cada día sobre marketing, storytelling, creatividad…

Xènia PorcelLlancem el nostre propi ecommerce

Related Posts

Take a look at these posts