Blog

Descubre cómo incrementar visitas y ventas en tu eCommerce

Per què necessites una agència de màrqueting online si tens un eCommerce

by Xènia Porcel on 1 febrer, 2017 No comments

Si tens el teu propi negoci online o si estàs pensat en crear i llançar una botiga per internet, m’agradaria compartir amb tu per què crec que és important que tinguis el suport d’una agència de marketing online un cop que ja estigui en funcionament.

Per descomptat, pots pensar que aquest post té un punt d’interès, donat que em dedico a vendre serveis de marketing en una agència de marketing online, tens raó!

Però a més d’això també tinc dos eCommerce propis on dedico una important part del meu temps a aconseguir que funcionin i per això crec que és determinant per a l’èxit de qualsevol botiga online comptar amb el suport d’una agència de màrqueting online – òbviament, cadascú en la mesura de les seves possibilitats.

El dia 0 és quan llances la teva botiga online

Això és quelcom molt dur d’assumir per a totes les persones que han llançat una botiga online però és la crua realitat.

Portes mesos dedicat al teu projecte: buscant productes de qualitat, negociant amb proveïdors per a la gestió del magatzem, del transport, de les caixes, etc. A més t’estàs barallant amb un Excel gegant intentant determinar quins costos tindràs, quin és el millor preu de venda per tenir un marge decent, etc.

I a tot això li sumes les milers d’hores del desenvolupament de la botiga online en una plataforma eCommerce (Prestashop, WooCommerce, Magento, Shopify …), ja sigui invertides per tu mateix o per un dissenyador web, programador informàtic o agència de màrqueting online.

I arriba un dia en què – per fi – llances la botiga online i dius “ja està, ho he aconseguit, tinc un eCommerce!”

És un gran moment i cal celebrar-ho, ja que normalment suposa la culminació de molts mesos de treball.

Però he de dir-te que lamentablement, no es tracta del final de res, sinó de l’inici.

El dia que la botiga online surt al món és el dia en què tot comença per al teu negoci online, encara que tu tinguis la sensació que “ja està, ja ho tens”.

En realitat, no és així, no “tens” res, només un aparador preciós i tota una operativa muntada darrere; però ara comença allò més complicat: aconseguir visites i vendes.

Como pot ajudar-te una agència de marketing online

Si tens coneixements de màrqueting online, millor que millor! Tu mateix podràs aplicar-los al teu eCommerce i realitzar totes aquelles accions necessàries perquè funcioni i t’aporti beneficis.

Però si desconeixes com funciona el mitjà online, si tens una altra font d’ingressos principal a la qual has d’atendre invertint gairebé tot el teu temps o si no estàs obtenint els resultats que esperaves, és el moment que et deixis aconsellar per una agència de marketing online.

El 99% de les botigues online a Espanya no són rendibles. Estic segura que els motius són múltiples i variats, però m’atreveixo a aventurar que moltes d’elles tenen un problema comú: no li dediquen temps i recursos de qualitat al seu màrqueting online.

Aquestes són algunes de les tasques en les quals una agència de màrqueting online hauria d’ajudar-te:

  • Identificar els principals problemes: necessites més tràfic? hi ha alguna cosa que no funciona a la pàgina de cistella de la compra? et falta mostrar algun segell de confiança o de seguretat? o qualsevol altre motiu…
  • Dissenyar accions concretes per incrementar el tràfic web de qualitat.
  • Etiquetar correctament el web per disposar de la informació necessària que et permeti prendre decisions encertades; això implica saber si les vendes vénen d’una campanya a Google o d’un anunci a Facebook, per exemple.
  • Desenvolupar un pla de continguts per al teu bloc o xarxes socials que et permeti diferenciar-te de la competència.
  • Implementar eines externes que millorin el rati de conversió, com cistelles abandonades, emails personalitzats, recomanacions en funció de compres anteriors, etc.

I per descomptat, tot allò que té a veure amb el dia a dia d’una botiga en línia com modificar continguts, definir destacats, dissenyar banners, redactar textos, etc.

Fer que una botiga online funcioni requereix dedicació, així que deixa’t aconsellar per experts i treu-li tot el suc a internet.

Si creus que podem ajudar-te, contacta amb nosaltres, estarem encantats de comentar el teu projecte sense cap compromís.

Xènia Porcel

Tengo 12 años de experiencia en el sector de la comunicación y desde 2011 gestiono proyectos de comunicación y marketing en mi propia empresa, Social Mirror. He estudiado Comunicación Audiovisual (UPF) y Gestión Cultural (UOC) y sigo aprendiendo cada día sobre marketing, storytelling, creatividad…

Xènia PorcelPer què necessites una agència de màrqueting online si tens un eCommerce

Related Posts

Take a look at these posts