Skip to content

Què és el SEM?

Què és el SEM?

SEM és l’acrònim de Search Engine Marketing o Marketing en els motors de cerca. Quan parlem de SEM, solem referir-nos a la publicitat en els buscadors però en realitat engloba totes les accions de màrqueting siguin de pagament o no. El SEM en realitat inclou en SEO.

Llavors com es diu la publicitat en buscadors?

Se la coneix com a PPC (Pay per clic).

A qui se li recomana el SEM (PPC)?

El PPC es recomana a webs de nova creació, a webs que vulguin recolzar l’estratègia de SEO amb una estratègia de publicitat en buscadors i a les webs que puguin aconseguir moltes vendes o leads gràcies a la publicitat.

Qualsevol pot fer SEM?

El recomanable és confiar en experts que tinguin els certificats de buscadors als quals enfocaran la seva publicitat per optimitzar al màxim la inversió.

A Social Mirror disposem dels certificats de Google, Bing i Yahoo i som experts en SEM.

Si vols fer crèixer les tevés vendes, no dubtis en contactar-nos.