Blog

Descubre cómo incrementar visitas y ventas en tu eCommerce

Què necessita la teva pàgina de producte per vendre més?

by Xènia Porcel on 2 juliol, 2015 No comments

Segons les últimes estadístiques, la ràtio de conversió mitjana d’una botiga online està al voltant del 3%, això significa que només el 3% de tots els usuaris que visiten el teu web acaben realitzant una compra.

A més, la taxa d’abandonament de carrets, persones que inicien el procés de compra però que l’interrompen en algun moment, és del 74%.

Amb l’esforç que suposa portar tràfic cap al teu eCommerce, ja sigui a través de SEO, publicitat, xarxes socials o altres canals, és una llàstima veure com la majoria d’aquestes visites només es passegen per la teva botiga però no realitzen cap comanda.

Hi ha diferents elements que influeixen en la ràtio de conversió però un d’ells és la informació de la pàgina de producte.

En aquesta infografia, elaborada per Marketizator i que hem descobert en el blog eCommerce MasterPlan, s’expliquen els 14 elements clau que necessita la teva pàgina de producte per vendre més:

  1. Imatges de producte de qualitat
  2. Zoom en les imatges per apreciar materials, disseny, acabats, etc.
  3. Descomptes destacats i visibles
  4. Múltiples punts de vista de la imatge del producte o una foto 360º si és possible
  5. Vídeos del producte
  6. Descripcions del producte originals i amb bon contingut que tingui en compte el posicionament en cercadors (SEO), l’storytelling i la “persuasió” a la compra (“enviament gratuït”, “devolucions gratis”, etc.)
  7. Botó de compra ben clar i visible
  8. Despeses d’enviament visibles
  9. Política de devolucions visible
  10. Valoracions d’altres compradors
  11. Escassetat i raresa: informació sobre l’estoc disponible i compte enrere si en queden pocs
  12. Sistema de recomanacions per oferir productes complementaris i incrementar l’import mitjà de la comanda
  13. Prova social com botons de xarxes socials inclòs el de “enviar per email” i testimonis d’usuaris
  14. Certificats de confiança i seguretat en la compra online

 

infografia-conversion-pagina-producto-ecommerce

La la infografia original inclou també una anàlisi d’aquests 14 punts clau en les botigues online més grans de 6 països entre els quals no hi ha Espanya. Si tens curiositat per veure-pots fer-ho fent clic aquí (t’avancem que en tots els casos l’eCommerce que té millors pàgines de producte és Amazon, quina sorpresa!).

I el teu eCommerce com resol la conversió en la pàgina de producte? Ara pots revisar aquests 14 elements mirant amb ull crític la botiga online i intentar millorar-los per incrementar les teves vendes. Explica’ns després en els comentaris els teus resultats!

Xènia Porcel

Tengo 12 años de experiencia en el sector de la comunicación y desde 2011 gestiono proyectos de comunicación y marketing en mi propia empresa, Social Mirror. He estudiado Comunicación Audiovisual (UPF) y Gestión Cultural (UOC) y sigo aprendiendo cada día sobre marketing, storytelling, creatividad…

Xènia PorcelQuè necessita la teva pàgina de producte per vendre més?

Related Posts

Take a look at these posts