Blog

Descubre cómo incrementar visitas y ventas en tu eCommerce

Mas visitas y más conversiones

Realment vols més visites al teu web?

by Xènia Porcel on 28 maig, 2015 No comments

Més visites, més visites, vull més visites a la meva pàgina web! Moltes persones estan obsessionades amb aconseguir més visites a la seva pàgina web, ets una d’elles?

Si tens un negoci online o vens productes i serveis i vols atreure clients per internet, molt probablement estàs en aquest grup.

I això és dolent? Tenir moltes visites és bo, veritat?

Depèn.

La teoria diu que si tens moltes visites probablement vendràs més i / o aconseguiràs més leads o contactes de clients potencials; però després és important veure que cada negoci és diferent i que a internet no hi ha una regla que funcioni bé per a tothom.

Així que depèn.

La pregunta que t’has de fer no és si tenir més o menys visites és bo o si tens o no un bon número de visites al teu web. La pregunta que has de fer-te és: Estàs aconseguint les conversions que vols amb la teva pàgina web?

M’explico.

Què vols aconseguir amb la teva pàgina web?

  • Vendre productes per internet
  • Dades de contacte de potencials clients
  • Sol·licituds de pressupost dels teus serveis
  • Vendre més productes en el teu establiment físic…

Això és allò realment important: que la teva web t’ajudi a aconseguir un objectiu de negoci, el que sigui, però que sigui clau per a tu.

I en això has de centrar la pregunta correcta:

Tens suficients conversions en la teva pàgina web?

Una conversió és una acció de valor per a tu que un visitant realitza en la teva web: deixar les seves dades en un formulari de contacte, trucar per telèfon, comprar un producte, descarregar-se el teu catàleg, etc. Qualsevol cosa que faci aquest visitant que per a tu té un valor a nivell de negoci.

I en això és en el que has de centrar la teva obsessió: en tenir més conversions.

Perquè de res serveix tenir una botiga plena de gent si ningú compra i la caixa està buïda.

Tu no vols més visites, el que vols és més conversions.

Ja que el que fa que el teu negoci funcioni no són les visites, sinó les conversions que després pots traduir en vendes dels teus productes o serveis.

Sí, les visites no ho són tot.

No serveixen de res si no són de qualitat i converteixen.

I fer això requereix una bona comprensió del teu client potencial: del que vol, del que necessita, del que li preocupa, del que busca i de com fa per satisfer aquesta necessitat o desig. I tot aquest coneixement has aplicar-lo a la teva pàgina web.

En el marketing digital no tot s’acaba en les visites, sinó que aquí és realment on tot comença, no creus?

Xènia Porcel

Tengo 12 años de experiencia en el sector de la comunicación y desde 2011 gestiono proyectos de comunicación y marketing en mi propia empresa, Social Mirror. He estudiado Comunicación Audiovisual (UPF) y Gestión Cultural (UOC) y sigo aprendiendo cada día sobre marketing, storytelling, creatividad…

Xènia PorcelRealment vols més visites al teu web?

Related Posts

Take a look at these posts