Skip to content

Renovem el disseny del nostre ecommerce Juguear.com

Per què hem canviat la Home, les Categories i la Cistella de la compra del nostre ecommerce Juguear.com?

La raó per la qual hem decidit realitzar diferents canvis en el disseny del nostre eCommerce és perquè hem detectat que molt pocs visitants navegaven com havíem pensat que ho farien.

La conclusió a tot això és que abans de llançar-te a realitzar canvis i millores en el teu eCommerce segons el teu punt de vista, analitzis com naveguen els teus visitants a la teva web i un cop tinguis una conclusió, realitza els canvis que consideris necessaris.

Juguear.com en la seva Home tenia un slider molt bonic, el qual anàvem canviant en funció de l’època de l’any que era, possibles promocions, novetats etc., però vam detectar que ningú navegava pel slider i menys encara, ningú clicaba els links que havien en ella. Els visitants ràpidament s’anaven a filtrar per l’edat que tenia a qui li volien fer el regal i anaven a veure les diferents joguines.

Un altre aspecte que detectem és que molt pocs visitants feien servir els nostres filtres.

En el seu moment ens va semblar bona idea oferir molts filtres al visitant, de manera que el visitant podia filtrar per edat i també podia filtrar per valors pedagògics (joguines que ajudaran a desenvolupar la creativitat, la imaginació, la concentració etc.), però el seu ús era mínim.

A nosaltres això ens generava que el nostre catàleg de productes quedés molt diluït, ja que en haver tantes possibilitats de filtres, podia donar-se la situació en què el visitant es trobés amb poca varietat de joguines un cop realitzats els filtres. A més internament implicava major temps de dedicació, ja que cada vegada que publicàvem una fitxa de producte, havíem de associar-la no només a l’edat, sinó també als diferents valors pedagògics.

L’últim canvi que vam fer va ser al cistell. Teníem una cistella de la compra one page, de manera que el visitant sense haver de fer scroll podia introduir totes les dades necessàries per realitzar la compra. Aquesta opció que ens semblava millor, vam detectar que generava rebuig ja que el visitant tenia una percepció d’haver de omplir moltes dades. Un cop detectat això, vam decidir anar a un cistella en què calia fer scroll.

Les dades a emplenar per part del client són les mateixes, però ara ho fa a mesura que va baixant per la web, pel que la seva percepció és d’omplir menys dades per realitzar la compra i ens ha incrementat el nostre ràtio de conversió.

 

Si estàs interessat en que fem aquesta anàlisi al teu ecommerce, tenim els coneixements i eines per realitzar-lo i treure algunes conclusions que segur es traduiran en un increment de vendes.