Som una agència de marketing amb dos eCommerce propis.

Sabem què et preocupa (incrementar visites, vendes i import mitjà del tiquet; reduir cistelles abandonades, CPC i costos operatius) – ho hem viscut! – i com solucionar-ho (SEO, optimització del site, cross-selling, contingut personalitzat, etc.).

Els nostres serveis estan enfocats a que aconsegueixis +VISITES, +VENDES y +LEADS. També creem botigues online i pàgines webs corporatives i oferim consultoria de negoci online.

T’oferim la nostra experiència i la millor tecnologia per al teu projecte: hem desenvolupat més de 80 projectes – tots referenciables – i som partners de solucions líders en el mercat.

Clients

  • Logo de Innovi
  • Logo de Laura Rodellar

Diuen de nosaltres

  • Ara ja fa un temps que estem treballant amb Social Mirror i com totes les coses que implantes a la teva empresa costen seu temps per veure com funcionen. Ara que ja podem opinar sobre la tasca que realitzen, crec que ha estat un encert apostar per les xarxes socials i per Social Mirror. Ens trobem molt còmodes treballant amb ells, són molt propers i s'adapten a les nostres necessitats en tot moment. Gràcies per ajudar a Cal Blay a ser més fort a internet.

    Santi Carda Santi Carda, director general de Grup Cal Blay
  • Gràcies a l'equip de Social Mirror per la seva paciència, la seva forma d'escoltar i comprendre, i pel seu bon fer. Sé que era un gran repte però heu sabut entendre el que volia, i (més important!) el que no volia.

    Esther Trujillo Esther Trujillo, Socia Fundadora de PlanBET Estrategias
  • La metodologia que Social Mirror ha utilitzat per conèixer les nostres necessitats, establir objectius, proposar accions i definir indicadors per a la seva posterior anàlisi ha estat molt efectiva. Ara tenim clars els passos a seguir perquè els nostres productes arribin al gran públic.

    David Masdeu David Masdeu, director general de Masdeu
  • Treballar amb Social Mirror ha estat fàcil, han detectat l'essència del nostre negoci i han sabut plasmar-la de forma clara i concreta a la pàgina web. La comunicació ha estat fluïda i les incidències normals en el procès han estat solucionades de forma ràpida i professional.

    Claudio Drapkin Claudio Drapkin, soci director de Solo
  • “Seguint el consell de la coneguda frase “Zapatero a sus zapatos” vam decidir que nosaltres havíem creat el producte però necessitàvem uns professionals per vendre-ho. Cansades de rebre pressupostos amb conceptes que ni tan sols enteníem, un dia els integrants de Social Mirror es van creuar en el nostre camí i van creure en la nostra idea. Es van preocupar per ella, i per nosaltres. Ara caminem de la mà i tot és molt més senzill. No podríem haver pres millor decisió!”

    Laura Rodellar metge especialista en Obstetrícia i Ginecologia i fundadora de Mater Training
  • Tenir un web que per una banda em servís per oferir una imatge professional del meu negoci als meus clients, i alhora m'ajudés a millorar els temes més operatius, de coordinació i comunicació amb el meu equip era un repte no gaire fàcil d'aconseguir... Tenia que trobar professionals que captessin ràpidament la meva necessitat i em presentessin una plataforma funcional, amb una imatge impactant, d'ús senzill, i tot, sense haver d'invertir massa hores del meu temps! Social Mirror em va demostrar des del principi ser un equip amb una gran capacitat d'adaptació, visió crítica, professionalitat i fins i tot, un cop acabat el projecte, un gran servei al client.

    Glòria Lopera Glòria Lopera, Directora Senior Futura Executiva de Mary Kay
  • He de destacar la disponibilitat, la iniciativa, la responsabilitat i compromís total mostrats amb el projecte TEDxRambles 2013, per part de Social Mirror des del primer moment. Han estat un dels agents de l'equip organitzador que més han contribuït al bon desenvolupament, difusió i l'èxit de l'esdeveniment pel que volem fer públic el nostre reconeixement i agraïment.

    Juanmi Muñoz Juanmi Muñoz, TEDxRambles organizer
  • El temari establert es va exposar d'una manera clara i concreta ajustant-se al temps que estava previst i aconseguint la participació del públic assistent.

    Núria Just Núria Just, tècnica de Promoció Econòmica del Centre Àgora
  • Poder materialitzar un projecte que portava molt de temps esperant la seva oportunitat ha estat una de les millors i més enriquidores experiències que he tingut, i crec que no hagués estat possible, almenys no amb tanta qualitat, si no fos per Social Mirror. Des del primer dia hi va haver una molt bona connexió, van entendre ràpidament les meves inquietuds, l'objectiu del bloc i com havia de desenvolupar-se, pel que va ser un treball que pràcticament va venir només, de forma natural i gairebé espontània. Crec que ha estat així gràcies a la seva bona comunicació, els consells rebuts i la seva dedicació. Els resultats han estat molt positius i estic molt contenta amb la sortida del bloc i el treball que estem realitzant.

    Núria Artiaga Núria Artiaga, Directora de Barcelona between Cellars
  • Important capacitat per concretar els plantejaments de la nostra organització a nivell de concepte, imatge i recursos en el resultat final. Adaptabilitat per treballar en l'elaboració d'un web complex on participen un gran nombre d'empreses diferents amb continguts diferents. Gran qualitat tècnica per resoldre totes les dificultats del projecte.

    Francesc Simó Francesc Simó, Gerent de la Unió Empresarial del Penedès
  • La decisió d'apostar per Social Mirror a l'hora d'ajudar-nos a difondre tant l'esdeveniment "Llums i ombres de Coquet", com la presentació del nostre nou cava MESTRES Coupage BLUE FIN, pensem que va ser tot un encert, donada la seva experiència, la seva disposició i els resultats aconseguits, tant és així, que segurament repetirem l'experiència.

    Joan Llorach Joan Llorach, responsable d'enoturisme de Mestres
  • SomSantSadurní és la xarxa d'empreses del comerç, la indústria i els serveis del municipi. Un dels objectius bàsics de l'entitat és promoure actuacions que donin suport a la promoció de les empreses locals i ajudin a dinamitzar el centre comercial urbà. El canvi d'hàbits del consumidor i la creixent utilització de les xarxes socials entre la població, obliguen cada vegada més a traslladar aquesta "dinamització" a la xarxa. SomSantSadurní ha trobat en Social Mirror un excel·lent equip de professionals compromesos amb el municipi i amb un ampli coneixement en el camp de la comunicació digital. Social Mirror ens ha ajudat a replantejar l'estratègia de comunicació de SomSantSadurní a la xarxa per adaptar, millorar i potenciar la comunicació corporativa i individual dels establiments adherits amb el client final.

    Susana Duaso Susana Duaso, gerent dinamitzadora comercial de SomSantSadurní
  • Social Mirror ens va ajudar a que la presentació del llibre fos un èxit i va aconseguir que diferents mitjans de comunicació en fessin ressò. Això ens ha ajudat a atreure l'interès dels lectors.

    Blai Carda Blai Carda, autor de "El Penedès. Terra de sensacions"
  • L'experiència de posar el Cavatast més enllà d'una pàgina web, que és el que fèiem habitualment, a més de la promoció de l'esdeveniment en els mitjans tradicionals (premsa, ràdio, TV) ha estat molt positiva, superant les expectatives i molt satisfets per part del Patronat de la confiança dipositada en Social Mirror, que ha treballat dur, amb professionalitat i en total sintonia amb el client.

    Joan Capellades Joan Capellades, Director del Patronat de Turisme de Sant Sadurní d’Anoia
  • Social Mirror no ven fum, ven solucions, et parlen clar, entenen les teves necessitats i busquen les millors solucions, i el més important, saben com actuen els clients per les webs.

    Joan Malcampo Sabons Km0
  • El treball de posicionament en cercadors que Social Mirror ha fet amb la nostra nova web, així com la redacció dels continguts d'aquesta, ens ha permès, en molt poc temps, obtenir nous clients que han trobat els nostres serveis a través de Google.

    Alfredo Ruiz Alfredo Ruiz, propietari de Tallers Xantia
  • Atès que elBaix.cat és un diari totalment digital, des d'un inici teníem clar que volíem aprofitar les xarxes socials per donar difusió del nostre llançament i intentar que el major nombre de persones a les que ens dirigim tinguessin constància del naixement d'un nou mitjà de comunicació. La raó per la qual ens vam decidir per l'empresa Social Mirror, va ser pel tracte personalitzat que des d'un inici ens van oferir, així com la implicació amb l'èxit del projecte, passant ràpidament a formar part com un integrant més de l'equip.

    Clara Bosch Clara Bosch, directora de elBaix.cat
  • El tracte amb el Roger i la Xènia ha estat impecable de principi a fi. Feia molt de temps que pensava en crear el meu web, però no em vaig decidir a portar endavant el projecte fins que els vaig trobar a ells. Van saber escoltar, es van adaptar a les meves necessitats i em van oferir solucions per crear una pàgina web funcional i pràctica, però alhora amb una gran imatge. A més, van estar presents a la presentació i van donar eines perquè tots poguessin aprofitar-la al màxim. He pogut comptar amb ells a posteriori per resoldre dubtes i en tot moment m'he sentit molt ben atesa. El web m'ha donat molt bons resultats, m'ha obert noves portes, m'ha estalviat molt temps i m'ha fet més fàcil de localitzar. Estic molt contenta amb el resultat final.

    Olga Jiménez Olga Jiménez, Empresària Executiva Elite de Mary Kay

Partners

Vols vendre més a internet?

Laura del FresnoSobre nosaltres