Blog

Descubre cómo incrementar visitas y ventas en tu eCommerce

SomSantSadurní confia en Social Mirror per definir la seva estratègia digital

by Roger Villanueva on 6 març, 2013 No comments

SomSantSadurní, l’entitat que aglutina el sector comerç i serveis de Sant Sadurní d’Anoia, ha apostat per reforçar les seves accions a internet i ha confiat en Social Mirror pel disseny de la seva estratègia digital de comunicació.

L’objectiu de SomSantSadurní és recolzar el teixit comercial i de serveis del municipi i promoure accions col·lectives que dinamitzin el centre comercial urbà i els establiments i empreses associades.

L’entitat disposava d’una pàgina web i tenia presència en xarxes socials (Facebook i Twitter) però sentia que no estava aprofitant al màxim aquestes eines per tal de difondre i promocionar les diferents activitats que realitzen i atreure clients potencials als establiments adherits.

És per això que des de Social Mirror els hem ajudat a definir una estratègia digital de comunicació, que ha servit per replantejar el que feien fins aquell moment a internet, detectar punts crítics i de millora i dissenyar un mapa d’accions a portar a terme per tal d’aprofitar al màxim tots els recursos de comunicació digital disponibles.

L’estratègia digital de SomSantSadurní

Social Mirror, en col·laboració amb la gerència de l’entitat, hem realitzat un diagnòstic de les diferents eines comunicatives que s’utilitzaven i hem estudiat els diferents perfils de públics als quals l’entitat es dirigeix.

El resultat ha estat que ara SomSantSadurní disposa d’una estratègia definida amb uns objectius de comunicació clars, uns valors que han de regir totes les comunicacions i un conjunt d’accions a implementar en diferents àmbits (web, Facebook, Twitter, Foursquare, Google Places i email-marketing).

L’estratègia digital de comunicació realitzada per Social Mirror també incorpora un calendari editorial anual per reforçar la presència en xarxes socials de SomSantSadurní, així com un conjunt de serveis comunicatius que l’entitat realitzarà en benefici dels seus associats.

Finalment, també hem realitzat una formació a mida al personal de l’entitat per tal que puguin gestionar de forma més eficient la seva presència en xarxes socials com Facebook i Twitter.

Share this post:

Roger Villanueva

Soy co-fundador de Social Mirror, donde realizamos proyectos de marketing y comunicación en entornos digitales para organizaciones y profesionales que quieran aprovechar todo este potencial para incrementar sus ventas, notoriedad o establecer una relación distinta con sus clientes.

Roger VillanuevaSomSantSadurní confia en Social Mirror per definir la seva estratègia digital